Vračila

Vsi naši izdelki so popolnoma novi in z ​​garancijo proizvajalca, distributerja ali uvoznika, zajeti, če je tak proizvod zajet v garancijo.

Zoofast ne more biti odgovoren za neprimerno uporabo izdelka.

 

Če ima dobavljeno blago kakršne koli napake, ima kupec pravico vrniti blago ali je zamenja na novo, brez napak. Ta postopek zahteva odločitev proizvajalca, distributerja ali uvoznika. V primeru okvare izdelka, ko se obrnete na trgovino, po telefonu ali elektronski pošti, pošljite nazaj poškodovane blago na naš poštni naslov. Po pridobitvi odločitvi proizvajalca, distributerja ali uvoznika bomo vrnili stroške za nakup ali zamenjali blaga na tiste brez napak. Takšne pritožbe bo obravnavali v roku 14 delovnih dni.

Pritožbe, ki so zaradi razlik v videzu izdelka na spletni strani, zaradi npr različne nastavitve monitorja, ne bomo obravnavali.

V skladu z določbami zakona z dne 2. marca 2000 o varstvu potrošnikov in o odgovornosti za škodo, ki jo povzroči nevarno blago, lahko individualna Stranka odpove pogodbo, sklenjeno v trgovini, brez navajanja razloga, s predložitvijo ustrezne, pisne izjavo, v roku 10 (deset) dni od dneva prejema blaga. Da bi opazovali ta rok, je dovolj, da pošljete izjavo pred njegovim iztekom. Odpoved stranke iz dogovora ni odvisna od plačila denarja (odškodnine).

Mora Individualna Stranka imeti pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe, sklenjene s Trgovino. Naročitelj dolžan vrniti v trgovino Blago v enakem stanju, razen če je bila sprememba potrebna v obsegu. Blago je treba takoj vrniti najkasneje v roku 14 (štirinajst) dni od dneva vložitve izjave  za odstop od pogodbe. Stroške prevoza, povezane z vračilom blaga v trgovini, se sprejemajo z naročnikom.

Če je kupec že plačal za blago, v Trgovini nemudoma, najkasneje v roku 14 (štirinajst) dni od dneva vložitve izjave odstopa, vrne celotno plačilo Stranki.

V primeru odpovedi pogodbe, to pogodbo, se šteje, da ni sklenjena, in Stranka pa tudi Trgovina sta oproščeni z vseh obveznosti.
Vse pošiljke je treba poslati na naslov Trgovine:

                                                           

                                              KrakVet.pl sp z o.o.
                                                           Kokotów 703 blizu Krakova

                                                                   32-020 Wieliczka

                                                                         POLJSKA

 

 

Ko prejmete pošiljko, preverite stanje in vsebino s prevoznikom. V slučaju poškodbe pošiljke sestavite skupaj s prevoznikom  "seznam poškodb".
Osnova pritožbe je "seznam poškodb", ki ga pošiljate na naslednji naslov: office@zoofast.si ali telefonsko: +386 1888 8558

- Brezplačne posode za hrano, ne morajo biti predmet pritožbe.
- Ne bomo sprejeli paketov z opcijom- dostava po povzetju.

 

Navodlia za lastnike psov in mačkov | F.A.Q | Pravilnik trgovine | Vračila | Dogstava in plačevanje | Kontakt | O nas | Pvavilnik za akcije | Plan strani | Psi | Mačke | Spremeni valuto na PLN | 100% zaneslijvost ali povračilo denarja
Klepetalnica

Izberite klepet