F.A.Q
    • Kakšne so prednosti naročevanja preko spletne strani www.zoofast.si?

    • Koliko stane dostava?

    • Kaj naarediti v primeru, ko izdelek ne izpolnjuje pričakovanj?

    • Kako pravilno naročiti?

    • Nisem mogel plačati s kreditno kartico - kaj storiti?

    • Kako dolg je čas dostave?

    • Kako bom obveščen o datumu dostave?

    • Kako me bodo obvestili, da je moje naročilo že dostopno za sprejem?

    • Kaj narediti v primeru, da jpošiljka poškodovana med dostavo?

    • Kaj narediti v primeru, če najdem boljšo ponudbo pri konkurenci?

    • Kako se vpišem ali izpišem na Spletne novice?

 



1.Kakšne so prednosti naročevanja preko spletno stran www.zoofast.si?

  • Lahko uporabljajte Popustni program.
  • Lahko uporabljajte Program zvestobe.
  • Lahko pogledam, kakšno je stanje naročila.
  • Pregeled zgodovine naročil.
  • Lahko si naročite naročnino Spletnih novic.

 

2. Koliko stane dostava?


Za naročila nad 35 € dostava je ZASTONJ.

Za naročila, ki je vredne manj kot 35 € dostava je za 3,5 €

Če ste izbrali plačevanje po povzetju dodatni znesek je 1,50 €

 
 
 
* S sklepom z vrednostjo nad (35,00 ), dostava družba prevzame odgovornost za 1 PLN (25 evrskih centov)

vendar pa je za vsako naročilo v vrednosti nad (35,00 ), vam nudimo popust v višini 1 PLN (25 centov).

 

3. Kaj bo v slučaju, ko izdelek ne bo izpolnjeval pričakovanj?

Samo pri nas lahko kar do 30 dni od datuma nakupa vračate izdelke popoln ZASTONJ. Če želite se odpovedati s kupljenih izdelkov, toerj se javite nam – sprejmemo jih od Tebe popoln zastonj

---> preveri tukaj <---

 

 

4. Kako popravno predložiti naročilo?

Ko vloćite izdelek v košarico izpolnite obrazec za dostavo, izberite ugodne za vas plačevanje ter prefernce, glede dostave (način in podjetje, ki posreduje). Na vnesen naslov email boste dobili sporočilo, ki potrduje predloženo naročilo ter ostale podrobnosti glede sklenjene transakcije.

 

5. Ne uspelo mi plačevanje s kartico- kaj naj storim ?

Nažalost ne morete ponovno plačevati za naročilo s kreditno kartico. Sredstva ne bodo vzete iz karte, torej naročilo ni uspelo.V tem slučaju priporočamo:

  • Ponovno predložiti novo naročilo.
  • Kontaktirajte se z Servisom z namenom spremembe načina plačevanja na bančno nakazilo ali gotovino po povzetju,

 

6. Kašen je rok izvedbe naročila?

99% naročil naše Stranke je izvajana v roku 24h do 48 h od trenutka sprejeta naročila ali vknjižbe plačila na našem bančnem računu.Naročila so izvajane po vrtnem redu, v katerem so bila predložena naročila.

 

7. Kako me bodo obvestili o pošljanju pošiljke?

Bo poslano sporočilo na naslov emeil stranke.

 

8. Kako me bodo obvestili, da je moje naročilo že dostopno za sprejem?.

Na vneseni naslov email boste dobili sporočilo, da pošiljka že čeka.
Sprejem v skladišču poteka od 7-17 od ponedeljka do petka: Kokotów 703, 32-020 Wieliczka, Poljska.

 

9. Kaj v slučaju, ko bo pošiljka poškodovana med dostavo?

Po sprejemu pošiljke in ugotovitvi poškodbe, če je to mogoče prosimo, da bi sestavili seznam poškodb s prevoznikom. Prosimo tudi sporočiti o tem na naslov email office@zoofast,si , da je naročilo napačno in napisati številko naročila ter kraktek opis poškodb. Tvoja reklamacija bo obravnana takoj in v njakrajšim roku.

 

10. Kaj v slučaju, če najdem boljšo ponudbo pri konkurenci?

Če pokažete nam boljšo ceno izdelka v konkurenci, bomo vam prodali isti izdelek v nižji ceni (skupaj z dostavo). Zagotavljamo 2 % manj kot v tisti trgovini - pri nas boš kupil CENEJE vedno!

Povezavo s cenejšo ponudbo napišite v komentrju za naročilo.

 

11. Kako se vpišem ali izpišem na naročnino Spletnih novic?

Prijavi se na spletni strani www.zoofast,si v meniju„ MOJ RAČUN” najdeš potrebne podatke za vpis ali izpis iz Spletnih novic.

Navodlia za lastnike psov in mačkov | F.A.Q | Pravilnik trgovine | Vračila | Dogstava in plačevanje | Kontakt | O nas | Pvavilnik za akcije | Plan strani | Psi | Mačke | Spremeni valuto na PLN | 100% zaneslijvost ali povračilo denarja
Klepetalnica

Izberite klepet